Echipa NetStork a participat la conferința “Where the steps of telecommunication networks are heading 2018″desfășurată la Olomouc, Cehia. Ne-am întâlnit cu clienții existenți, precum și cu alții noi. Am discutat despre modul în care NetStork îi ajută în procesele de business și am ascultat feedback-ul lor. De asemenea am dorit să aflăm noutățile, problemele și nevoile acestora din ultimele luni. La finalul conferinței, echipa Globema a organizat un workshop pentru a face cunoscute noile funcționalități ale aplicației NetStork.
Am fost mai mult decât încântați să invităm clienții noștri existenți pentru scurte discuții despre utilizarea NetStork și să aflăm feedback-ul lor cu privire la această aplicație. În cea mai mare parte, am discutat despre problemele curente din domeniului telecomunicațiilor și am încercat să demonstrăm cum pot fi rezolvate de NetStork. De asemenea, suntem mereu încântați să primim feedback, fie negativ, fie pozitiv, pentru că numai atunci putem să ne perfecționăm în ceea ce facem.
Standul nostru de promovare a fost ultimul care a rămas deschis până la sfârșitul programului de conferințe. Alții deja împachetaseră computerele, în timp ce noi ascultam încă vizitatorii și clienții noștri. Credem că răbdarea și atenția sunt destul de importante și nu am închis standul de vizitare doar pentru că “clopoțelul a sunat deja”.
În finalul discuțiilor și a multor informații adunate din prima zi a conferinței, echipa NetStork a organizat un workshop pentru clienții noștri. Astfel aceștia au putut învăța cum să devină utilizatori avansați ai aplicației NetStork. Deoarece businessul clienților noștri, prin urmare, și rețelele lor, sunt în creștere, eficiența timpului este foarte importantă. Pentru a realiza acest lucru, este posibil să doriți să cunoașteți anumite comenzi rapide pentru a economisi timp și pentru a face ca afacerea să crească și mai mult. Puteți obține acest lucru numai prin cunoașterea funcțiilor avansate ale NetStork.